FLWOWERS RIGA vienmēr ir gatava uzņemties rūpes par to, lai Jūsu tuvinieki, draugi vai biznesa partneri tiktu patīkami pārsteigti ar skaistu ziedu pušķi jebkurā Latvijas pilsētā. FLOWERS RIGA ir viena no lielākajām ziedu tirdzniecības kompānijām internetā.
Mēs izmantojam visus iespējamos piegādes veidus – jo mums rūp tikai viens – lai Jūsu ziedu sveiciens sasniedz adresātu iespējami ātri un nevainojamā izskatā!
Personas dati
Lai varētu izpildīt jūsu pasūtījumus, sniegt jums augsta līmeņa klientu servisu un sazinātos ar jums, mēs prasām sniegt minimāli nepieciešamos datus. Piemēram, bez piegādes adreses un saņēmēja vārda un telefona piegāde vispār nav iespējama. Savukārt bez jūsu e-pasta adreses nav iespējams jūs informēt par pasūtījuma izpildes gaitu un sazināties, ja rodas nepieciešamība, piem. precizēt piegādes adresi, telefona numuru vai citu informāciju. Dati pie mums ir drošībā un tie netiek nodoti trešajām pusēm, kas nav tieši iesaistītas pasūtījuma izpildē. Personas dati var tikt nodoti pašu kurjeriem un kurjeru kompānijām piegādes izpildei, partneru ziedu veikalu atbildīgajām personām, kas izpilda pasūtījumus un piegādā ziedus.
Tāpat personas dati var tikt nodoti karšu operatoram, bankai, juristam, grāmatvedības kompānijai, mājas lapas sistēmas un datu glabāšanas tehniskajiem nodrošinātājiem, lai realizētu uzņēmuma likumiskās intereses, ievērojot datu subjekta pamattiesības un brivības, veiktu grāmatvedības uzskaiti, parādu piedziņas veikšanu, informatīvu materiālu nosūtišanai uz e-pasta adresi, ja klients ir piekritis to saņemšanai un to visu atbilstoši Latvijas Republikas likumiem un citiem normatīvajiem aktiem.
Paļaujamies, ka mūsu ziedu piegādes pakalpojuma specifikas dēļ jūs esat paši motivēti sniegt mums nepieciešamo informāciju, lai pasūtījums varētu tikt izpildīts un ziedi un dāvanas sasniegtu adresātu, kā arī jūs par to uzzinātu.
Saviem un pasūtījumu datiem jūs varat piekļūt un ar tiem rīkoties sadaļā “Mani pirkumi”.
Ja piekrītat, ka mēs varam izmantot jūsu sniegtos datus pasūtījumu izpildei un komunikācijai ar jums, atzīmējijet, ka piekrītat www.flowersriga.lv servisa un piegādes noteikumiem un spiediet pogu “Pasūtīt ziedus” Pasūtījuma lapā.
Ziedu piegādes datums
Vairumā gadījumu ziedus piegādājam adresātam 1 darba dienas laikā no pasūtījuma apmaksas brīža atkarībā no norādītās adreses un konkrētās vietas darba laikiem un brīvdienu grafika.
Ziedu piegādes datums var mainīties, gadījumā, ja ziedu saņēmējs pats ir noteicis citu, sev izdevīgāku laiku, ja norādītā piegādes adrese ir kļūdaina, ja ziedu saņēmējs neatrodas norādītajā adresē.
Ziedu Piegāde brīvdienās
Ja kā ziedu piegādes datumu esat norādījuši svētdienu vai svētku dienu, tad sūtījums visticamāk sasniegs adresātu pirmajā darba dienā pēc svētkiem.
Ne visur būs iespējams veikt ziedu piegādi sestdienā - tad ziedu sūtījums sasniegs adresātu uzreiz pirmajā darba dienā pēc brīvdienām. Lielākajās pilsētās piegāde sestdienā parasti ir iespējama – pasūtījumam jābūt pieteiktam jau piektdien līdz 14:00!
Svētkos, kad visā pasaulē cilvēki dāvina ziedus, kā piem. Ziemassvētki, Svētā Valentīna diena, Lieldienas, Mātes diena un Līgo mēs saņemam ļoti daudz ziedu pasūtījumus, tāpēc piesakiet savus ziedu pušķus jau dažas dienas pirms šiem svētkiem, lai būtu droši, ka tie sasniegs adresātu laikā.
Ziedu Piegādes laiks
Visbiežāk ziedus piegādājam darba laikā no 10:00 līdz 18:00, taču var būt arī izņēmumi. Mēs ļoti cenšamies pielāgoties mūsu klientu vēlmēm, taču konkrētu, Jūsu izvēlētu dienas piegādes laiku pēc pulksteņa mēs nevaram garantēt.
Ziedu Piegādes adrese
Jums jānorāda pilnīgi precīza piegādes adrese un telefons, ko Jums prasa pie pasūtīšanas. Gadījumā, ja adrese nav pilnīga vai norādīta neprecīzi, pasūtījuma piegāde var kavēties līdz brīdim, kamēr adrese tiks precizēta.
Gadījumā, ja norādītajā adresē neviens nav atrodams, tad ziedu piegādātājs, iespējams, atstās ziedus pie durvīm, pie kaimiņa vai sazināsies ar adresātu, vai arī atstās viņam ziņu par sūtījumu.
Mēs centīsimies darīt visu iespējamo, lai ziedi iespējami ātri nonāktu īstā saņēmēja rokās.
Mēs nevaram garantēt ziedu piegādi uz ļoti specifiskām adresēm: kā, piemēram: armijas kara daļas, kuģi, lidmašīnas, ostas, lidmašīnas, kempingi u.c. līdzīgas vietas, kā arī, ja iestāde, kurā saņēmējs atrodas ir noteikusi specifiskus piegādes noteikumus vai arī adresāts atrodas pārāk tālu no cilvēku apdzīvotām vietām.
Ja vēlaties nosūtīt ziedus uz slimnīcu – lūdzu pārliecinieties, vai saņēmējs tiešām tur vēl atrodas. Dažreiz uz slimnīcu adresēm nepieciešams ilgāks piegādes laiks. Neaizmirstiet norādīt nodaļas numuru slimnīcā un palātas numuru. Šai iestādei visbiežāk piegādāsim tikai līdz reģistratūrai, tālāk sūtījumu nogādā slimnīcas personāls.
Ziedu sūtījumi uz bēru vietām prasa īpašu precizitāti, tāpēc pasūtiet tos savlaicīgi. Ja esat nokavējuši konkrēto datumu, pasūtiet atbilstošu ziedu pušķi aizgājēja tuviekiem, tādā veidā izsakot savu līdzjūtību.
Piegādei uz viesnīcu obligāti norādiet klienta pilnu vārdu un uzvārdu un istabas numuru. Garantējam piegādi tikai līdz reģistratūrai. Tālāk ziedu sūtījumu nodos viesnīcas personāls.
Maksa par Ziedu piegādi
Visiem ziedu sūtījumiem ir noteikta standarta piemaksa 4.00 - 21.00 EUR par katru adresi, kas ietver sevī visa veida papildizdevumus, tai skaitā arī transportu, lai nodrošinātu to, ka Jūsu ziedu pušķis izvēlētajā datumā sasniedz savu adresi. Pasūtījumiem no 25.00 EUR - bezmaksas piegāde Rīgā un Mārupē!
Standarta piegādes maksa atbilst tikai pilsētās dzīvojošiem adresātiem! Par katru tālāku ārpuspilsētas adresi jāraksta e-mail uz info@flowersriga.lv, lai aprēķinātu individuālu piegādes maksu.
Gadījumā, ja ziedu saņēmējs atsakās pieņemt sūtījumu. Tā kā piegādi esam veikuši, mēs paturam naudu par šo sūtījumu un ziedus atstājam tuvākajā iespējamajā vietā.
Vai ziedu sūtījums ir piegādāts?
To Jūs varat uzzināt pavisam vienkārši! Ejiet uz sadaļu Mani pirkumi, reģistrējieties ievadot to pašu e-mail, kuru norādījāt pie pirkuma un Jūs redzēsiet savus pirkumus kā arī to, vai konkrētais pirkums ir pieņemts, ir ceļā pie adresāta vai jau nogādāts.
Atteikuma politika un tiesības mainīt un atcelt pasūtījumu
Pircējam ir tiesības nesniedzot skaidrojumus par atteikuma iemeslu, 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas, atdot preci atpakaļ SIA ADAND. Atdodamā prece nedrīkst būt lietota vai bojāta. Atteikuma tiesību izmantošana un preču atpakaļatdošana notiek saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Ministru kabineta 2014. gada 20 maija noteikumiem Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu”. Preču atgriešanas tiesības netiek attiecinātas uz grieztajiem ziediem, ziedu pušķiem, ziedu kompozīcijām un telpaugiem. (MK noteikumi Nr. 255, 22.4. p.).
Sava pasūtījuma datumu vai citu informāciju var mainīt vai pasūtijumu var atcelt ne vēlāk kā 48 stundas pirms piegādes datuma. Vēlāk tas jau būs nodots izpildei un mainīt vai atcelt to vairs nebūs iespējams. Tādu svētku laikā kā piem. Ziemassvētki, Svētā Valentīna diena, Lieldienas, Mātes dienaun Līgo mēs saņemam ļoti daudz pasūtījumus, tāpēc, pasūtījumu var atsaukt ne vēlāk kā 7 darba dienas pirms piegādes datuma.
Izņēmuma gadījumā ārpus augstāk minētajiem nosacījumiem pasūtījumu ir iespējams mainīt vai atcelt tikai savstarpēji vienojoties, ja vēl nav iesākta pasūtījuma izpilde. - piem. jūsu pasūtījumā nepieciešamie ziedi vēl nav sagādāti vai nav sākta to apstrāde saskaņā ar jūsu pasūtījuma specifikāciju. Lūdzu, zvaniet vai atsūtiet e-pastu. Operators pārbaudīs pasūtījuma izpildes statusu un iespēju gadījumā to mainīs vai atcels. Atcelšanas gadījumā nauda tiks atgiezta uz to pašu kartes, bankas vai PayPal kontu, no kurienes tika veikta apmaksa. Šajā izņēmumu gadījumā ārpus augstāk minētajiem termiņiem SIA ADAND nav pienākums mainīt vai atcelt pasūtījumu. Savukārt mēs strādājam, lai klienti būtu apmierināti ar mūsu servisu un jebkurā gadījumā vislabākais veids ir nekavējoties komunicēt ar mums. Darīsim visu iespējamo, kas atkarīgs no mums lai atrast savstarpēji labāko risinājumu.
Sūdzības par ziedu piegādi
Mēs darām savu darbu pēc labākās sirdsapziņas, tāpēc, lai nerestos nevajadzīgi pārpratumi ar piegādes termiņiem,lūdzu izlasiet visus mūsu piegādes un servisa nosacījumus. Veicot pasūtījumu, Jūs automātiski piekrītat visiem mūsu mājas lapā rakstītajiem ziedu piegādes servisa nosacījumiem. Ja tomēr uzskatiet, ka kaut kas nav bijis tā kā rakstīts mūsu nosacījumos, uzreiz sūtiet e-mail un mēs Jūsu iebildumus izskatīsim 10 darba dienu laikā. Ja pretenzija ir pamatota – Jūs saņemsiet savu naudu 100% atpakaļ! Nauda tiks atgiezta uz to pašu kartes, bankas vai PayPal kontu, no kurienes tika veikta apmaksa.
Samaksa. Prece. Cenas.
Dažām precēm tiek piedāvāta iespēja izvēlēties mazāku, lielāku vai vidēju pušķi. Atkarībā no tā, ko izvēlēsieties, mainīsies preces cena.
Visas ziedu veikalā norādītās cenas ir EUR.
Pasūtījums tiek pieņemts izpildei tikai pēc tā apmaksas.
Ziedu klāsts ir tik plašs, ka mūsu piedāvātās ziedu kompozīcijas aptver tikai nelielu daļu no izvēles iespējām, ko sniedz daba. Profesionāli floristi savu darbu veic pēc labākās sirdsapziņas, katru ziedu pušķi veidojot kā jaunu un neatkārtojamu mākslas darbu.
Dažreiz, sezonas, laika apstākļu vai izvēlētās adreses īpatnību dēl, var nebūt pieejams viss ziedu klāsts, kurus vēlaties nosūtīt. Floristi vienmēr centīsies pagatavot burvīgu ziedu salikumu, kas atbildīs Jūsu samaksātajai summai. Zieda attēls norāda tikai stilu kādā tiks izgatavots pušķis, bet ne precīzu ziedu skaitu.
Mūsu ziedi adresātu vienmēr sasniedz svaigi. To tālākā uzglabāšana un aprūpe jau ir saņēmēja ziņā.
Strīdu atrisināšana
Visi strīdi un nesaskanas par šo Līgumu, ko nevar noregulēt starp Pusēm pārrunu ceļā, atrisinās LR tiesu iestādēs atbilstoši LR likumdošanas aktiem. Elektroniskajai informācijas apmaiņai starp pusēm ir vienlīdzīgs spēks kā uz papīra rakstītajai. Puses ir atbrīvotas no atbildības pēc šā Līguma, ja līgumsaistību izpilde ir kļuvusi neiespējama no abām pusēm neatkarīgu nepārvaramas varas apstākļu dēļ.
|